top of page
Sorularınıza Cevap
Sorunlarınıza Çözüm İçin
HEP BURADAYIZ
SIKÇA SORULAN SORULAR | SSS
Hizmetlerimiz, ihtiyaçlarınız, sorunlarınız ve sorularınız ile ilgili tüm konularda merak ettiklerinizi bu sayfa da arayabilir, blog sayfamızı ziyaret edebilir veya bize her zaman sorabilirsiniz...
-
DAVET SERVİSİ hangi illerde hizmet veriyor? Şubesi var mı?DAVET SERVİSİ bütün illerdeki organizasyonlar ve ihtiyaçlarınız için tüm bireysel ve kurumsal müşterilere Türkiye Genelinde hizmet vermektedir. DAVET SERVİSİ'nin merkezi ANKARA'dır. Şubesi, bayisi veya temsilciliği yoktur. Resmi web adresimiz www.davetservisi.com'dur. Resmi internet sitemiz dışındaki; DAVET SERVİSİ adı ve logosunu kullanarak hizmet veren veya vermeye çalışan kişi veya şirketlere itibar etmeyiniz ve lütfen bize bildiriniz. RSVP, RSVP TÜRKİYE, RSVP EVENT, RSVP SERVİSİ, RSVP MEETING, RSVP DAY, RSVP WEDDING, DAVET SERVİSİ, 1 DAVET, DAVET TV, LCV SERVİSİ, ALLCALL, ALLPASS ve GREW tek bir merkezden yönetilen ANKAMARKO GROUP Tescilli Hizmet Markalarıdır.
-
LCV Hizmetini ne zaman almalıyız?Davetlilerinizin katılım durumunun netleşerek bireysel veya kurumsal organizasyonunuzun daha etkin ve ekonomik olması için talep ettiğiniz LCV Hizmeti için en doğru zamanlama organizasyon türünüze ve hizmet detaylarına göre değişiklik gösterebilmektedir. Davet türünüz, davetli sayınız, davetli pörtföyü, davetlileriniz ile iletişim kurma süreleri, LCV Hizmet detayları gibi konular LCV Hizmeti için doğru zamanlamayı etkileyen unsurlardır. Bu nedenle organizasyon danışmanlarımızla oluşturacağınız hizmet detayları sonrasında en doğru zamanı belirleyerek LCV Hizmetini alabilirsiniz. Bizler LCV Hizmeti için organizasyon tarihinizden 30 gün öncesinde başvuru yapmanızın etkin bir hizmet için ideal bir süre olduğunu bilgilerinize sunarız. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
LCV Hizmeti ne kadar sürede veriliyor?Organizasyon türünüz, davetli sayınız, davetli portföyü, LCV Hizmet detayları, davetlileriniz ile iletişim kurma süreleri, davetlilerinizin karar verme süreleri, davetlilerin geri bildirimleri gibi konular LCV Hizmetinin tamamlanma süresini etkileyen unsurlardır. Bu nedenle organizasyon danışmanlarımızla oluşturacağınız hizmet detayları sonrasında en doğru hizmet süresini belirleyerek LCV Hizmetini alabilirsiniz. Tüm organizasyonlar için yukarıdaki konular dahilinde hizmete hazırlık, bilgilendirme, hizmet verme ve raporlama hizmeti ile organizasyonunuz için gerçek sonuçlar alabilmenizi sağlayacak en uygun süre en az 5 iş günüdür. DAVET SERVİSİ olarak 1 gün içinde 10.000 davetli arayabiliriz. Ancak davetlilere ulaşabilme, iletişim kurabilme, davetlilerin karar verme süreleri, geri bildirimler gibi nedenlerle 1 gün içinde binlerce davetli aramak asla kesin sonuç vermeyecektir. LCV Hizmeti için 5 günden daha az sürede raporlanan sonuçların sizleri yanıltabileceğini hatırlatmak isteriz. Buna ek olarak belirtmek isteriz ki davetlileriniz, organizasyon gününe hatta son dakikalarına kadar katılım durumlarını değiştirebilmektedir. Bu nedenle DAVET SERVİSİ Hizmet Paketlerimizi tavsiye ederiz. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
LCV Hizmetinde Dikkat Edilmesi GerekenlerBireysel veya kurumsal organizasyonlarınız için LCV Hizmeti alırken yapmanız ve dikkat etmeniz gerekenleri kısaca sizlere hatırlatmak isteriz. 1-Davetli listenizi mutlaka 30-60 günden önce hazırlayınız, 2-Davetlilerinizin ad, soyad, telefon, e-posta, posta adresi gibi bilgileri eksiksiz hazırlayınız, 3-Organizasyon türünüze göre LCV Hizmet detaylarınızı oluşturunuz, 4-Güvenilir bir LCV Hizmet Sağlayıcı bulunuz, 5-LCV Hizmeti sağlayıcınızla mutlaka haklarınızı koruyan bir sözleşme yapınız veya talep ediniz, 6-LCV Zamanını iyi belirleyiniz, 7-LCV Hizmeti bitiminde mutlaka LCV Hizmetini tanıdığınız davetliler ile teyit ediniz, 8-Çünkü, iyi bir LCV Hizmet sağlayıcı ile anlaşmadıysanız davetlileriniz aranmamış hatta aransa bile görüşme sağlanmamış olabilir. 9-LCV Hizmeti sağlamanız doğruysa artık organizasyonunuz için kesin davetli sayınızla planlama ve hazırlık yapabilirsiniz demektir. Davetlilerinizin organizasyonunuza katılım durumlarını netleştirmek için birçok yöntem kullanırız. Davetlilerinizin katılım durumunu size en kısa sürede raporlarız. Size de organizasyonunuzun keyfini çıkarmak kalır. DAVET SERVİSİ size en değerli varlıklarınızdan biri olan zamanı kazandırır. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
LCV Hizmeti Organizasyon MALİYETLERİMİZİ azaltır mı?LCV Hizmeti organizasyonunuza katılacak davetli sayısını netleştiren önemli bir hizmettir. Bu nedenle organizasyon maliyetlerinizi değiştirebilen hatta size %60'lara varan karlılık sağlayabilen bir hizmettir. Verdiğimiz LCV Hizmetlerinde davetlilerin katılım durumu; organizasyon türü, organizasyon zamanı, davetli pörtföyü, davet veren kişi/kurum gibi nedenlerle değişerek tahminlerin veya beklentilerin ötesinde şaşırtan sonuçlar oluşturabilmektedir. Bu nedenle LCV Hizmeti organizasyon maliyetlerinizi azaltan çok önemli bir hizmettir. Ancak LCV Hizmetinden sonra ortaya çıkan sonuçların gerçekliği de çok önemlidir. Yani LCV Hizmeti sağlayıcı tüm davetlilerinizi gerçekten arar ve katılım durumlarını teyit ederse, organizasyonunuzun önemli olduğunu hissettirerek gerçek cevaplar alırsa işte o zaman organizasyon gününde olası bir durumla karşılaşmazsınız. Etik ve gerçek hizmet vermeyen kişi veya şirketlerden LCV Hizmeti alan müşterilerden sıkça duyduğumuz hizmet sonuçları ile gerçek sonuçlar arasında büyük farklılıklar olduğu davetlilerin tamamının aranmadığı vb. konulardır. (Bu farklılıkların etik olmayan bir çok nedeni olabilir.) Bu nedenle eksik veya fazladan planlanmış bir organizasyon yapmamak için LCV Hizmeti aldığınız hizmet verenin güvenirliliği gerçek ve ekonomik bir organizasyon için önemli bir unsur haline gelmektedir. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
LCV Hizmeti Fiyatlandırması Nasıl Yapılıyor?Davetlilerinizin katılım durumunun netleşerek organizasyonunuzun daha etkin ve ekonomik olması için talep ettiğiniz LCV Hizmeti fiyatlandırması; Hizmet detayları için talep etmiş olduğunuz içeriklere göre değişiklik gösterebilmektedir. Ancak tüm organizasyon türleri için hazırlanmış ÖZEL HİZMET PAKETLERİMİZ davetlilerinizin katılım durumunu netleştirecek içeriklere sahiptir. İletişim danışmanlarımız organizasyonunuz için en uygun yöntemi ve paketi mutlaka sizlere önerecektir. DAVET SERVİSİ olarak size uygun hizmeti en uygun bedel ile sunmak için çalışıyoruz. Bizlerden talep etmiş olduğunuz hizmet bedelleri hesaplanırken; çalışanlarımızın refah düzeyi, sistem ve hizmet yatırımları ile sosyal projeleri de dikkate alıyoruz. Kısacası, sizlerin mutluluğu için çalışırken bizlerde mutlu olmak isteriz. Yani mutluluğunuz için zaman harcarken size hizmet verenleri mutsuz etmek istemeyiz. DAVET SERVİSİHizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
LCV Hizmeti fiyatları arasındaki farklılıkların nedenleri?Bireysel veya kurumsal organizasyonlarınızda LCV Hizmeti almak için araştırma yaptığınızda LCV Hizmeti Fiyatları arasında bazen büyük farklılıklar görebilirsiniz. LCV Hizmeti için almış olduğunuz fiyatlar arasındaki farklılıklarının ana nedenlerini sizlerle kısaca hatırlatabiliriz. 1-Hizmet detayları arasında farklılıklar (Daha Az Hizmet- Eksik Hizmet, Hizmet Vermeme vb.), 2-Sistem ve hizmet yatırımları arasındaki farklılıklar, 3-Personel maliyetleri arasındaki farklılıklar (Sigortasız Personel Çalıştırma, Düşük Ücretli Personel Çalıştırma, Eğitim Giderleri, Amatör veya Deneme Süreli Personel vb.) 4-Kişisel ve Kurumsal verilerin pazarlanması veya satılmasıyla elde edilen kazançlar, (Data toplamak için düşük hizmet bedeli verilmesi), 5-Vergi mükellefi olmayan amatör kişiler, Yukarıdaki ana nedenler, LCV Hizmetinin verilmesi için zorunlu olan gerçek maliyetleri etkileyerek fiyatlar arasında farklılıklar yaratabilmektedir. DAVET SERVİSİ olarak, -Sizlere çok detaylı hizmetler sunarız, taahhüt ettiğimizden her zaman fazlasını yaparız, -Sistem ve hizmet kalitemizin yükselmesi için sürekli yatırımlar yaparız, -Personellerimizin iletişimini, refahını, sağlığını, hukukunu koruyacak ve arttıracak tüm hukuki ve ahlaki kurallara uyarız, -Kişisel ve Kurumsal verilerinizin güvenliği ve gizliliği konusunda asla hukuka ve ahlaka aykırı bir iş yapmayız. -Vergiden asla kaçmayız. Kısacası, gerçek maliyetlerle, gerçek hizmet anlayışıyla ve hakların korunması ilkeriyle hizmet sunarız. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
LCV Hizmeti Ne Zaman Biter?Organizasyon türünüz, davetli sayınız, davetli portföyü, LCV Hizmet detayları, davetlileriniz ile iletişim kurma süreleri, davetlilerinizin karar verme süreleri, davetlilerin geri bildirimleri gibi konular LCV Hizmetinin tamamlanma süresini etkileyen unsurlardır. Bu nedenle organizasyon danışmanlarımızla oluşturacağınız hizmet detayları sonrasında en doğru hizmet süresini belirleyerek LCV Hizmetini alabilirsiniz. Tüm organizasyonlar için yukarıdaki konular dahilinde hizmete hazırlık, bilgilendirme, hizmet verme ve raporlama hizmeti ile organizasyonunuz için gerçek sonuçlar alabilmenizi sağlayacak en uygun süre en az 5 iş günüdür. DAVET SERVİSİ olarak 1 gün içinde 10.000 davetli arayabiliriz. Ancak davetlilere ulaşabilme, iletişim kurabilme, davetlilerin karar verme süreleri, geri bildirimler gibi nedenlerle 1 gün içinde binlerce davetli aramak asla kesin sonuç vermeyecektir. LCV Hizmeti için 5 günden daha az sürede raporlanan sonuçların sizleri yanıltabileceğini hatırlatmak isteriz. Buna ek olarak belirtmek isteriz ki davetlileriniz, organizasyon gününe hatta son dakikalarına kadar katılım durumlarını değiştirebilmektedir. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
Davetliler Katılım Durumunu istediği saatte DAVET SERVİSİ'ye bildirebilir mi?Davetiyeniz üzerinde DAVET SERVİSİ hizmet numaralarımız olsun ya da olmasın LCV Hizmeti aldığınızda (Pakete dahil 7/24 Davetli Cevaplama Hizmeti Varsa) tüm davetlilerinize iletişim bilgilerimiz gönderilir ve davetlileriniz katılım durumlarını diledikleri saatte yani 7/24 DAVET SERVİSİ'ni arayarak bildirebilir. Ek olarak talepleriniz doğrultusunda organizasyonunuz için özel hazırlanacak online katılım durumu bildirim formu ile davetlileriniz katılım durumlarını zaman kısıtı olmadan bize bildirebilirler. Davetlileriniz Katılım Durumu Bildirimini mesai saatlerimiz içinde organizasyon danışmanlarımızla görüşerek mesai saatlerimiz dışında ise sesli mesaj bırakarak yapabilirler. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
Davetliler e-posta ile Katılım Durumlarını bildirebilir mi?Davetiyeniz üzerinde DAVET SERVİSİ hizmet numaralarımız olsun ya da olmasın LCV Hizmeti aldığınızda (Pakete dahil 7/24 Davetli Cevaplama Hizmeti Varsa) tüm davetlilerinize iletişim bilgilerimiz gönderilir ve davetlileriniz katılım durumlarını diledikleri saatte yani 7/24DAVET SERVİSİ'ni arayarak bildirebilir. Ek olarak talepleriniz doğrultusunda organizasyonunuz için özel hazırlanacak online katılım durumu bildirim formu ile davetlileriniz katılım durumlarını zaman kısıtı olmadan bize bildirebilirler. Davetlileriniz Katılım Durumu Bildirimini mesai saatlerimiz içinde organizasyon danışmanlarımızla görüşerek mesai saatlerimiz dışında ise sesli mesaj bırakarak yapabilirler. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
Online LCV Katılım Durumu Bildirim FormuDavetiyeniz üzerinde DAVET SERVİSİ hizmet numaralarımız olsun ya da olmasın LCV Hizmeti aldığınızda (Pakete dahil 7/24 Davetli Cevaplama Hizmeti Varsa) tüm davetlilerinize iletişim bilgilerimiz gönderilir ve davetlileriniz katılım durumlarını diledikleri saatte yani 7/24 DAVET SERVİSİ'ni arayarak bildirebilir. Ek olarak talepleriniz doğrultusunda organizasyonunuz için özel hazırlanacak online katılım durumu bildirim formu ile davetlileriniz katılım durumlarını zaman kısıtı olmadan bize bildirebilirler. Davetlileriniz Katılım Durumu Bildirimini mesai saatlerimiz içinde organizasyon danışmanlarımızla görüşerek mesai saatlerimiz dışında ise sesli mesaj bırakarak yapabilirler. DAVET SERVİSİHizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
LCV Hizmeti için sözleşme yapılıyor mu?İster bireysel ister kurumsal müşteri olun DAVET SERVİSİ'nden talep ettiğiniz tüm hizmetler için ANKAMARKO Hizmet Politikamız gereği HAKLARINIZI ve HAKLARIMIZI koruyan sözleşmeler yapılarak hizmet verilir. Çünkü DAVET SERVİSİ olarak tüm hukuki ve ahlaki kurallara uyar ve müşterilerimizin güvenle hizmet almasını sağlarız. RSVP, RSVP TÜRKİYE, RSVP EVENT, RSVP SERVİSİ, RSVP MEETING, RSVP DAY, RSVP WEDDING, DAVET SERVİSİ, 1 DAVET, DAVET TV, LCV SERVİSİ, ALLCALL, ALLPASS ve GREW tek bir merkezden yönetilen ANKAMARKO GROUP Tescilli Hizmet Markalarıdır.
-
LCV Hizmetinde Davetlilere SMS gönderiliyor mu?DAVET SERVİSİ'ne ait LCV Hizmet Paketlerinde organizasyon türünüz ve davetli sayınıza göre tanımlanmış SMS hakları bulunmaktadır. Davetlilere gönderilecek SMS sayısını organizasyon danışmanlarımızla oluşturacağınız hizmet detayları sonrasında belirleyerek LCV Hizmetini alabilirsiniz. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
LCV Hizmetinde Davetlilere E-Posta gönderiliyor mu?DAVET SERVİSİ'ne ait Tüm Bireysel ve Kurumsal LCV Hizmet Paketlerinde organizasyon türünüz ve davetli sayınıza göre e-posta paketleri satın alabilirsiniz. Davetlilere gönderilecek e-posta sayısını organizasyon danışmanlarımızla oluşturacağınız hizmet detayları sonrasında belirleyerek LCV Hizmetini alabilirsiniz. DAVET SERVİSİ Hizmet paketlerimiz hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.
-
Satın aldığımız hizmetler için fatura düzenleniyor mu?İster bireysel ister kurumsal müşteri olun DAVET SERVİSİ'nden talep ettiğiniz tüm hizmetlerin faturalandırılması mali ve hukuki açıdan zorunludur. DAVET SERVİSİ olarak asla faturasız hizmet vermemekteyiz. Faturanız hizmet alımından önce tarafınıza e-posta yoluyla E-Fatura (Ticari Fatura) / E-Arşiv Fatura olarak iletilir. Şirket olarak daha yeşil ve daha temiz bir dünya için bütün işlerimizi dijital ortamda gerçekleştirmeye özen göstermekteyiz. Doğaya destek olmak ve gereksiz kirlilikleri önlemek adına E-Fatura kullanmaktayız. Bu nedenle müşterilerimize basılı fatura gönderilmemektedir. E-Posta adresinize gönderilen E-Faturayı dijital olarak veya çıktı alarak kullanabilir/saklayabilirsiniz. Aldığınız bütün çıktılar orijinal fatura yerine geçmektedir. Lütfen faturasız ürün ve hizmet veren kişi veya şirketlerden alışveriş yapmayın ve hizmet almayın. Fatura zorunlu ve yasal bir belgedir.
-
Düzenlediğiniz faturalar nasıl ve ne zaman gönderiliyor?Faturanız hizmet alımından önce tarafınıza e-posta yoluyla E-Fatura (Ticari Fatura) / E-Arşiv Fatura olarak anında iletilir. Şirket olarak daha yeşil ve daha temiz bir dünya için bütün işlerimizi dijital ortamda gerçekleştirmeye özen göstermekteyiz. Doğaya destek olmak ve gereksiz kirlilikleri önlemek adına E-Fatura kullanmaktayız. Bu nedenle müşterilerimize basılı fatura gönderilmemektedir. E-Posta adresinize gönderilen E-Faturayı dijital olarak veya çıktı alarak kullanabilir/saklayabilirsiniz. Aldığınız bütün çıktılar orijinal fatura yerine geçmektedir. Lütfen faturasız ürün ve hizmet veren kişi veya şirketlerden alışveriş yapmayın ve hizmet almayın. Fatura zorunlu ve yasal bir belgedir.
-
DAVET SERVİSİ'den talep ettiğimiz hizmetin ödemesini nasıl yapabiliriz?Havale/EFT ile Ödeme DAVET SERVİSİ'den talep ettiğiniz hizmet ödemelerini sizinle paylaşacağımız E-Fatura üzerinde bulunan TL/DOLAR/EURO hesap numaralarımıza Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz. Kredi Kartı ile Ödeme DAVET SERVİSİ'den talep ettiğiniz hizmet ödemelerini EK bir komisyon bedeli olmadan Kredi Kredi Kartınız ile ödeyebilirsiniz. Hizmet alımlarında Kredi Kartına taksitlendirme yapılmamaktadır.
-
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) gereği temel haklarınız nelerdir?KVKK uyarınca kişisel verilerinizin; a) İşlenip işlenmediğini öğrenme, b) İşlenmişse bilgi talep etme, c) İşlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, d) Yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, e) Eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, f) KVKK’nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, g) Aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, h) Münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, i) KVKK’ya aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahip olduğunuzu hatırlatmak isteriz. DAVET SERVİSİ'den talep etmiş olduğunuz hizmetler için bizimle paylaştığınız tüm kişisel bilgiler 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) gereği sadece size hizmet vermek için kullanılır.
-
Davetli, personel veya müşteri bilgileri başkalarıyla paylaşılıyor mu?"DAVET SERVİSİ'nden talep etmiş olduğunuz hizmetler için bizimle paylaştığınız tüm kişisel bilgiler 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) gereği sadece size hizmet vermek için kullanılır. Kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ile özel hayatın gizliliği ve kişilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunması ilkesine uygun olarak muhafazası, işlenmesi ve mevzuata uygun olarak aktarımı aşamalarında gerekli tüm önlemleri alıyoruz. Paylaştığınız kişisel bilgiler şirketimiz dışında (çözüm ortaklarımız hariç)(şirket personellerimiz dahil) asla 3.kişi ve şirketler ile paylaşılmaz, satılmaz, reklam, pazarlama, kampanya içerikli arama, sms ve e-posta gönderilmez. Yani bizimle paylaştığınız veriler güvenli bir şekilde sadece size hizmet etmek için kullanılır. Bizimle paylaştığınız verilerden tarafımıza doğacak her türlü hukuki durumdan Kişisel Verileri Paylaşan taraf olarak sorumlu olduğunuzu hatırlatırız. “MÜŞTERİ” tarafından DAVET SERVİSİ'ne iletilen tüm bilgi/belge ve veriler (müşteriye ait tüm bilgi ve belgeler dahil); mahkemeler, güvenlik birimleri ve yetkili kurumlarının talep etmesi halinde ancak ilgili ve yetkili makamlarla paylaşılabilir. DAVET SERVİSİ olarak tüm hukuki ve ahlaki kurallara uyar ve müşterilerimizin güvenle hizmet almasını sağlarız.
-
Davetli, personel ve müşteri bilgilerinizin güvenliği hakkında dikkat etmeniz gerekenler?"LCV hizmeti, anket hizmeti, duyuru hizmeti, organizasyon vb. ihtiyaçlarınız için paylaştığınız; davetlilerinize, personelinize veya müşterilerinize ait kişisel bilgiler güvenilir olmayan kişi veya şirketlerce hukuki ve ahlaki olmayan yöntemlerle; 3.kişi ve şirketlere paylaşılabilmekte, satılabilmekte, reklam, pazarlama, dolandırıcılık vb. yöntemler için kullanılabilmektedir. Paylaştığınız ve hukuki sorumluluk aldığınız kişisel verilerin maddi ve manevi kayıplara yol açmaması adına; bu verileri güvenilir olmayan ve gerekli yetkinlikleri bulunmayan kişi ve firmalar ile paylaşmayınız ve onlara itibar etmeyiniz. Kişisel bilgilerin hayati ve hukuki önem taşıdığını tekrar hatırlatırız. İnternet üzerinden hizmet alımlarınızda güven teşkil etmeyen web adreslerine lütfen dikkat ediniz. Paylaştığınız verilerin sadece amacı için kullanılması gerektiğini ve hizmet verenin hizmet sırasında ve sonrasında bu verilerin güvenliğinden ve gizliliğinden sorumlu olduğunu unutmayınız. DAVET SERVİSİ'nden talep etmiş olduğunuz hizmetler için bizimle paylaştığınız tüm kişisel bilgiler 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) gereği sadece size hizmet vermek için kullanılır. Kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ile özel hayatın gizliliği ve kişilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunması ilkesine uygun olarak muhafazası, işlenmesi ve mevzuata uygun olarak aktarımı aşamalarında gerekli tüm önlemleri alıyoruz. Paylaştığınız kişisel bilgiler şirketimiz dışında (çözüm ortaklarımız hariç)(şirket personellerimiz dahil) asla 3.kişi ve şirketler ile paylaşılmaz, satılmaz, reklam, pazarlama, kampanya içerikli arama, sms ve e-posta gönderilmez. Yani bizimle paylaştığınız veriler güvenli bir şekilde sadece size hizmet etmek için kullanılır. Bizimle paylaştığınız verilerden tarafımıza doğacak her türlü hukuki durumdan Kişisel Verileri Paylaşan taraf olarak sorumlu olduğunuzu hatırlatırız. “MÜŞTERİ” tarafından DAVET SERVİSİ'ne iletilen tüm bilgi/belge ve veriler (müşteriye ait tüm bilgi ve belgeler dahil); mahkemeler, güvenlik birimleri ve yetkili kurumlarının talep etmesi halinde ancak ilgili ve yetkili makamlarla paylaşılabilir. DAVET SERVİSİolarak tüm hukuki ve ahlaki kurallara uyar ve müşterilerimizin güvenle hizmet almasını sağlarız.
ÖZEL HİZMET VE KALİTE STANDARTLARIMIZLA
MÜKEMMELLİĞİN PEŞİNDEYİZ
1/1
bottom of page